Hoho!

Här är det så tomt så att det ekar! Men jag och Cecilia har varit upptagna med att leva livet ;)
Förra veckan vare sportlov. Jag gjorde inte så mycket förutom att vila, träna och fota :)
Vi är så duktiga för vi tog oss iväg till gymmet typ varannan dag,
vilket jag är ganska stolt över för innan hade jag absolut 0 motivation till att träna :)
Sen var jag, Cecilia och simone i Umeå och shoppade, åt jätte god mat och såg Beautiful creatures.
Filmen var bra men inte överdrivet bra, haha :D Denna veckan har varit otroligt seg och tråkig!
Har inte orkat eller haft tid att träna utan typ bara pluggat och segat xP
Idag var det iaf roligt för vi fick byta den tråkiga skoldagen mot en frilufsdag i
slalombacken och dessutom sluta vid 13.00 :) Plus så är det heeeeeelg och mindre än
2 veckor till påsklov! Här är lite bilder från sportlovet! :)
 
   
 
 
 
 
 
 

Hahah! Tussi är så svårfotad, hon vänder alltid bort blicken när jag ska fota henne :D
 
Skulle lägga upp flera till men det gick inte :( ska fixa å trixa lite så kanske det går! 
// Lydia 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

Kommentera här: