Trött på att vara sjuk & trött på att vara trött

Hej kära vänner (och ovänner..?)! Jag trodde verkligen jag skulle fortsätta blogga men jag 
lyckades tappa motivationen till det någon stanns. Har ingen motivation till nånting just nu.
Jag vet inte vad som hände. Kanske beror det bara på att jag är sjuk och har varit det sen i söndags.
Så jag bestämde mig då för att stanna i Storuman så det var skönt att vara hemma och ta det 
lugnt iaf men otroligt drygt. I måndags begravde jag mig med filmer. Igår så pluggade jag lite.
Idag känner jag mig lite bättre så jag har rört på mig och tagit på mig några andra kläder än 
pyjamas för första gången på två dygn, haha xD Jag ska ta bussen till Umeå ikv så jag 
åtminstonde hiinner gå 2 dagar i skolan denna vecka :) Jag måste verkligen det för det känns 
som att jag har missat en del nu... Även om jag pluggat lite hemma. Jag har också massa att packa
till på lördag för då går flyttlasset till lägenheten!! Känns fortfarande lite chockerande :O 
 
 
 
 
Jag tog massa höstbilder i lördags då det var hur fint som helst ute :) Jag kommer antagligen
lägga upp fler när jag har redigerat dem och när jag orkar ;D
//Lydia 

Kommentera här: