PEACE

Jag blir så glad att de är så många som börjat läsa bloggen. Antalet besökare har ökat otroligt mycket, vilket också gör att det blir roligare att blogga. Jag har dock väldigt svårt att komma på ibland vad det är jag ska skriva och vad som får er att vilja läsa min blogg mer, om det är så att ni vill att den ska ändras och så. Kanske inte så roligt att jag varje dag bara skriver om dagen och inte så mycket annat. Så jag skulle jätte gärna uppskatta om ni gav några förslag om vad ni vill ska förändras. Om det är något ni skulle vilja att jag skrev om osv. 
Iaf ser dagen inte så roligare ut än vad den gjorde igår.. tyvärr. 
Men som sagt så klagar jag inte heller utav att jag inte har så mycket att göra, eller kanske inte ska säga att jag inte har mycket att göra för det har jag. Ska försöka hinna färdigt svenskan, matematik-hemprovet osv, sen så ska jag nog fara förbi Lydia senare på kvällen och se om hennes mamma har kommit hem med min mobil laddare från Umeå. HOPPAS!
Kom ihåg nu det finns inga dumma frågor, bara dumma svar.
 
/C

Kommentera här: