Dag 17.

Jag byter liv med någon en dag. Vem skulle det vara?
 
Oj det var en svår fråga, minns då man var liten och ville byta liv till dem som såg så gamla ut för man ville vara äldre och bestämma själv. Haha. Om jag fick bestämma så skulle det väl var någon känd person. Kanske Lady gaga? Fara på olika turneér dock ska jag ha hennes röst. Kourtney Kardashien kanske? Testa på att vara känd. Tror inte det är så lätt liv faktiskt, men kul att testa på. 
 
 
Återgå till dagen. Som vanligt gick allt flytandet. Vi hade även roligt på gympan igen! Blir så chokad över att det är så kul. Eftersom då man gick i högstadiet var det annorlunda, kan ju ha varit lärarnas fel. Vi hade i alla fall lacorsse.(om det nu stavas så.) Kul var det. Sedan for jag in till stan med Rut och Jens. Vinkade av dem och for till gymmet, var där i bara en halvtimma sedan cyklade jag hem, vilket är 1mil. Just nu väntar jag på att få äta middag och dricker powerking...^^ hehe. Glömde matematik boken hemma så det blir nog en tidig kväll. 
 
(Jag har inga fler bilder än vad jag har visat er. Ska ta mer, men just nu får ni nöja er med det här.
 
//Cecilia

Kommentera här: