Stockholm

 
 
 
 
 
 
 
Här är lite bilder från Stockholm för två veckor sen :) Vi hade det hur trevligt som helst. Gick på stan och shoppade en massa, åt en massa, gick en massa och satt och chillade på parkbänkar och tittade på alla stressade människor, haha... Vi var ju även på konserten som var huuur bra som helst. Det var kanske inte världens bästa ljud när man stod där framme och ibland var det svårt att höra vad de sjöng för alla andra sjöng med xD men hela upplevelsen var häftig så det kommer jag definitivt minnas länge. Vi hann käka både sushi, en jätte god pastarätt, sjukt dyra macarons (men goda), frozen yougurt, starbucks, hemlagad mat och hamburgare. Måste garanterat göras om snart! När jag har lite mer pengar förstås.. ;) 
Jag har gjort om lite i designen också som ni kanske ser. Har dock inte kommit så långt än. Vet inte riktigt om jag ska behålla det såhär eller hur jag ska göra.. :0
 
/L
 
 

Kommentera här: