Under the sun, where we belong!

Yoyo! Dagen har varit nästan perfekt :) Var sjuukt varmt och inte ett enda moln på himlen.
Har till och med fått brunare ben *lycklig* 
Vi gör typ inget i skolan längre utom ser film och sitter ute och solar ^^ 
Efter skolan köpte jag årets första mjukglass! Det är nånting riktigt speciellt det!
Min glass var ju så himla fin att den höll på att falla x)
Sen gick jag en promenad med Ylva till outforskade platser :) 
Jag fattar inte att jag fortfarande inte sett allt i storuman på alla 15 år jag bott här..? Haha :D 
Sen så fotade jag lite när jag kom hem, åt en god sallad och for på en springtur med Cecilia! 
Trodde det skulle gå dåligt eftersom jag inte tränat på ett tag och var lite småförskyld men 
det gick ändå hyvsat bra! Tyvärr känner jag mig lite mer förskyld nu men vi får väl se hur det blir 
med den saken. Nu blire sängen! 
 

 
Holy macarony vad många bilder det blev! Alla är tagna med mobilen förutom den sista :)
//Lydia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: