Dag 22.

Relation eller singel?
 
Jag är singel och jag vill nog vara det ett tag nu, om jag inte hittar den rätte. Vill inte kasta mig in i något som inte heller blir seriöst. Jag föredrar relation men då ska det ha gått ett långt tag innan jag kan gå in i ett förhållande. Visst det är ju alltid roligt, mysigt att vara med någon på det sättet men som sagt inget om det inte ska bli något seriöst utav det. 
 
Kvällen har varit lite blandat. Många tankar har virrat runt i min skalle och jag känner att jag måste lugna ner mig lite nu. Ändrade planer har det också blivit, känner mig förrvirad. Efter skolan så var jag med Josefin och Olivia. Vi var inne i stan, fikade på stationen där vi mötte på Klara, Rut och Anton. Vi pratade och hade det hur bra som helst. Jag for hem efter det och tog på mig mina träningskläder och cyklade till Iksu sport. Körde mest ben idag. 
Helgen får bli som den blir. 
 
//Cecilia
 

Kommentera här: