Dag 16.

MIn favoritårstid, varför?
 
Min favortitårstid är sommaren och hösten. 
Sommaren är för många andledningar, vem tycker inte om sommaren egentligen? det ät varmt, slipper skolan ett tag, dessutom fyller jag år på sommaren. Hösten har jag alltid tyckt är romantiskt.. Löven är rödgula, mysiga cafeér. Det blir lite mörkt på kvällarna, inte jätte men lite. Finns dock tråkiga höst tider med regninga skurar och kalla vindar. Om jag var tvungen att bestämma en utav dem skulle det bli sommaren. 
 
Just nu sitter jag i mysrummet på skolan med klassen, sitter bredvid underbara Rut. Vi har rast i en timme och har tråkigt, så vi ska se en film och njuta av rastern. Jag har inga planer om vad som händer ikväll. Kommer nog bli att träna efter skolan sedan sova. Kan skriva ett inlägg ikväll så håll ögonen öppna. 
 
 
//Cecilia
 

Kommentera här: