I kroppen min.

Usch va mätt jag är... Har nyss ätit mat och fikat. Känner att magen inte kommer att må så bra om ett tag. Vi har varit ute och gått en lång promenad och sett tv, mest tagit det lugnt. Vad som händer ikväll vet jag ännu inte. Blir kanske att se hockey eller fotboll. Har även lyssnat på P1 med Kristian Gidlund, vilken fantastisk människa, kan inte förstå eller ens kunna tänka mig in i hans situation vilket liv han haft, berättelsen om hans början på ett helvete. Hur hans läkare säger till honom att det kan finnas en chans att bli bra. Hur han vände sig om och tittade  förskräckt, men inte av rädsla utan med vetskap om att hon har fel. Han sa i stället att  han vet att han kommer att dö. Brevet till hans ofödda barn fick mig att vilja gråta. Ja, fantastisk med ett ord. Vila i frid❤️
 
//Cecilia 

Kommentera här: