När man minst anar det.

Kvällen kunde inte sluta så mycket bättre än vad den gjorde idag. Min syster och käre Dennis kom hit ett tag och hälsade på när jag minst anade. Dem kom då med en pressent till mig, så söta som dem är. Fick dock inte öppna pressenten förs ens när dem hade gått. Efter dem farit så gick jag förhastat och öppnade pressenten. Där låg ett par supper snygga trännings skor. Vet inte hur jag ska kunna tacka! Är så otroligt glad. Kan inte beskriva hur fantastisk min syster är, jag har helt klart den bästa! Jag tog genast på mig dem och invigde dem med 8 kilometer ikväll. så nöjd! Jag kommer sova hur bra som helst inatt kan jag då medge. Verkar även som att det kan bli ändrade planer ihelgen men det återstår att se. Nu ligger jag nerdäckad i sängen och kollar runt på olka saker, kommer nog somna snart. 
 
 
//Cecilia

Kommentera här: