Our new home

Nu har vi äntligen fått flytta in i lägenheten! Den är jättefin fast vi har inte så mycket möbler än.
Igår var det en väldigt hektisk dag som började med att vi for till coop nånting och handlade 
en maassa mat + massa nödvändiga prylar för lägenheten. Sen for vi på mio och köpte bord 
+ stolar och en lampa. Jag och Cecilia är så proffsiga så vi satte ihop bordet och stolarna själva,
haha ;D Idag har vi varit i skolan som vilken vanlig måndag som helst, lagat mat och sen kom 
mamma hit en stund på kvällen, innan hon skulle med tåget, och hjälpte oss att sätta ihop tv'n! 
Dessvärre funkar den inte nu men förhoppningsvis så kan vi fixa det så fort som möjligt.
Jag längtar sjukt mycket tills vi kan börja indreda på riktigt med alla möbler och små detaljer :))
Nu vet jag snart inte vad jag skriver längre för jag är så trött så god natt på er :)
 
 
(Vi bor i mitten och ja, huset är rosa xD )
 
 
Den obligatorisak fikabilden! ;)
 
//Lydia
 
 
 
 

Kommentera här: