-Att lita är att hoppas, man hoppas att personen inte kommer att såra.-

Och så var denna dag gjord. Jag har kämpat mig igenom den även om de var min första skoldag i veckan, många känslor har varit inblandad och nu vill jag bara lägga mig ner och sova. Dagen har väl sett ut för det mesta likadant som de andra. Efter skolan for jag in till stan och handlade hem hår olja, foundation och lite andra små tillbehör. 
Annars har jag bara legat i sängen och sett på keeping up with the Kardashien. 
(Jag har inga bilder att lägga upp så ni får nöja er som det är. ) 
 
"Men att ge bort sitt Hjärta till någon är den finaste presenten man kan ge. Och om personen som får det inte är varsam med det, då är det hans förlust och inte din. Hur rädd man än är i den sekunden man bestämmer att här får du så är det häftigt på samma gång. Häftigt att man faktiskt vågar ge bort det mest värdefulla man har. Ännu häftigare när han faktiskt tar bättre hand om det än vad du själv gjort. Och om han tar det och sticker en kniv i det, tja, då har man i alla fall kvar känslan av att man faktiskt vågade. Och vågar man ge bort sitt hjärta till någon man hoppas på älskar en, då vågar man också laga det om det nu blir så att man får tillbaka det trasigt. " 
 
-Att lita är att hoppas, man hoppas att personen inte kommer såra.-
 
//C
 

Kommentera här: