Jag skrattar åt den föreställning du regisserar i ditt eget huvud.

Sitter på skolan och gör bort lite saker som jag missat tidigare i veckan.
Det är fredag och det är alla hjärtans dag. För mig är det som vilken annan dag som helst eftersom jag inte har någon att dela den med, i så fall skulle det vara B&J. Jag vet fortfarande inte om jag ska fara hem till Storuman eller stanna kvar i Umeå. Efter allt som hänt kanske jag bestämmer mig i sista stund att fara till Storuman, men det återstår att se. Nu är det inte länge kvar innan jag, Lydia och Simone befinner oss mot Stockholm snacka om att längta. Och skönt att få någonting annat att göra/tänka på. 
(Gamal bild, denna bild togs samma dag som du bestämmde dig att höra utav dig igen. Den dagen du ville ha tillbaka mig.  Det var mitt livs bästa men även den värsta dagen på länge.)
 
//C
 
 

Kommentera här: