07:33

Sitter på skolan nu klockan halv 8 och väntar på min käre vän. Vi ska göra några läxor som vi inte orkar göra sedan på våran lediga tid, så vi kämpade oss att fara nu på morgon innan vi börjar lektionen. Igår kväll så for jag ungefär direkt efter skolan och tränade väldigt länge. Jag körde lite gym, sedan inddorwalking pass 40 och lite gym efter det! Jag kan glatt säga att träningsvärken känner jag av! Jag pratade även med Madeleine som jag inte har pratat med på ett tag, eller iaf under helgen. Vi ska träffas i veckan så det ser jag fram emot. Jag har ett historia prov nu på torsdag så jag känner att jag kommer sitta i lägenheten isolerat typ.. menmen sådant får man ta.
Som ni vet så kan jag inte lägga ut några bilder eftersom alla bilder jag har i dator är gamla. 
 
//C
 

Kommentera här: