Du fick mig att se illa ut. Öpnna portarna igen den här gången kommer du inte ut.

Ja vad ska man säga ingenting är direkt bra just nu.. Förutom att de är lov men annars så vill jag bara krypa ner i sängen och ligga där, gråta bort allt skit som finns i denna värld och vakna upp när allt är bra igen. Igår åt jag och Lydia på vezzo och sedan for vi och såg bio. Filmen heter boktjuven och den var riktigt bra! Idag ska jag Olivia och hennes kille Alexander fara till Lycksele marknaden, vi kommer åka buss där vid tio. Vi kommer nog kolla runt på en massa stånd, träffa på folk, äta och sedan fara tillbaka till Umeå. 

Jag är less på det sätt du behandlar mig. Som en docka, ena sekunden kan du komma medans den andra sekunden går du. Du säger en sak till mig men andra till de andra. Jag har väntat länge att du ska komma men antar att jag bara skulle finnas. Hur svårt det än är att släppa så ska jag göra det nu. 
För jag är så innerligt less på dig just nu. 

( bild från jag och Lydia igår på bion.) 

Kommentera här: