Lite om mig själv.

Tycker att sådana frågor är ganska roliga att besvara på. Är även en tidsfördriv om man har tråkigt, och även roligt för personer som läser bloggen får veta mer om en själv. Kanske frågor som ni inte vågar fråga men ändå vill veta. vissa frågor vill jag inte svara på. Ni är duktig om ni orkar läsa igenom allt:)
 
HUR
Svarar du i telefonen: hallå?
Gör du när du är kär i fel person: Försöker glömma.
Tycker du om gul-bil-leken: När jag var liten. 
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Har bara pengar på kortet,  tror jag har 70kr löst.
Mycket är klockan: 09:48
Fick du detta test: tog det från en annans blogg.
Spenderar du en regnig dag bäst: sover, lyssna på musik, pluggar osv.

VEM
Pratar du med någon just nu?: Nej.
Ringde dig senast?: Lydia.
Pussade dig senast?: -
Hade du sex med senast?: -
Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen.
Saknar du mest just nu?:  Finns otroligt mycket.
Är din bästa vän?:  Finns många nära vänner.
Ska du träffa imorgon?: Inget jag planerat nu, få se imorgon.
Umgicks du med senast?: Simone & Lydia.
Sov du med senast med?: -

HAR
Cyklat utan händerna:
 Haha jaa.
Gråtit en hel natt: ja
Druckit så du spytt: ja
Åkt vattenskidor: nej
Åkt rullstol: ja 
Gjort en bakåtkullerbytta:
 ja 
Köpt lösgodis för över 50 kr: Har ingen aning.
Haft träningsvärk: oja
Önskat att du var det andra könet: nej
Velat vara ett djur: nej haha.
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: haha nej
Hatat choklad: nej.

VEM
vem är i rummet med dig? bara jag.
Vem fick du senast sms av? vet inte, glömt min mobil laddare i umeå så kan ej se:(
vem tänker du på nu? ingen.
vems hus var du senast i? Lydia.
sa du senast "jag älskar dej" till? - 
vem önskar du var med dig nu? -
vem är din favoritsläkting? Alltså jag har knappt träffat hälften utav dem.. men typ Ottilia.
vem i din skola går dig mest på nerverna? Haha finns väl någon.

VAR
var går du i skolan? Midgårdsskolan.
var är din telefon? i mitt rum.
var är din mamma? tv-rummet.
var sover du? i min säng.
var handlar du mest? gina, r.fl, salt, bikbok en massa.
var fick du tag i tröjan du har på dig? Köpte den på hm och gina.
vart åkte du senast bil? hem.
var i ditt rum är du? är inte i mitt rum men på en stol i köket. 

VAD
vad åt du senast? har ej fått i mig något än.
vad drack du senast? vatten.
vad är det för färg på dina byxor? svart
var är den närmaste saken som är blå? min jeans väst.
vad gillar du mest med skolan? vännerna
vad har du på fötterna? sockar.
vad är din favoritfärg? lila, svart och vit
vilken film såg du senast? En skräckfilm- boggieman eller va den nu heter.
vad hör du just nu? mamma prata.

HAR DU NÅGONSIN
1. hånglat i mer än 3 minuter? ja
2. sovit i en annan säng? ja
3. hånglat på en bio? nej
4. hånglat i skogen? ja
5. tyckt att din kusin är het? nej
6. sovit naken? ja, typ.
7. kört över hastighetsgränsen? -?
8. målat om ditt rum? Nej
9. dansat framför en spegel? haha har väl hänt någon gång.
10. fått hicka? ja men länge sedan.
11. dumpat någon? ja
12. stulit pengar från en kompis? nej
13. hoppat i en bil med folk du just träffat? haha ja.
14. varit i slagsmål? Nej
15. smugit ut ur ditt hus? Nä inte vad jag minns iaf.
16. haft känslor för någon som inte känt detsamma? ja, på slutet..
17. hånglat med en främling? Vet inte hur jag ska formulera mitt svar här, tro jag svarade på något liknande på frågorna förut.
18. älskar eller saknar någon nu? Saknar någon gör jag verkligen.
 

är du singel- Ja. jag är det..
tror du på kärlek vid första ögonkastet? tveksamt.
hur många har du varit riktigt kär i?- Alltså jag har varit tillsammans med några men bara känt mig riktigt kär i en, iaf så som jag känner nu..
namn- Eva Erika Cecilia Harrati
när fyller du år? - 12 juni
några piercingar? – ja
vad har du på dig just nu? Jeans, vittröja och en jeans väst.
vilken årstid är bäst? – sommar helt klart 
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – sovmorgon, sommar, god frukost.
vad är du bra på? – Komma i tid, haha.
vem älskar du mest på denna jorden? – Familjen och vännerna.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? – Helst med någon, men just nu så nää.
vem vet allt om dig? – Madeleine kan nog mig in och utantill. 
vem är den roligaste av dina vänner? – vet inte.
vem är den du helst har filmkväll med? – Som det ser ut nu så typ mina fina vänner som får mig på ett bra humör.
vem av dina vänner är mest "evil"? - haha ingen.
har du bra kontakt med båda dina föräldra? - Har inte direkt dålig kontakt med någon utav dem.
vem ser roligast ut i din familj? – haha vi alla har våra stunder.
har ni något husdjur?- nej.
vem i din familj känner dig bäst? – Mamma och mina systar.
roligaste kvällen med familjen? – har gjort mycket. Kommer inte på nu.
vad har du gjort idag? – har inte hunnit så mycket än.
vad ska du göra nu? – svara på frågorna?
har du gjort något dåligt idag? – Nej 
vad har du ätit idag?- Ingenting än.
har du duschat idag? – ja
är du trött nu? – nej
vad händer i morgon ? – har ingen aning.
går du i skolan? – nej, lov.
har du varit i skolan idag? – nej.
Hur mår du just nu? – vet knappt själv.
Är du hungrig nu? – nää
Vilka sidor på Internet är du inne.på just nu? – bloggen, facebook.

Är du romantisk? – haha det kan hända.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – nej
Hur länge höll det? - länge, va?
vill du vara singel eller ha ett förhållande? – Jag vet inte. Känner att jag inte vill något. vet knappt vad jag känner nu.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? -nej. 
Vem sov du senast bredvid? – 
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – Har ingen aning.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? – Nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen - Aldrig i livet.


Har du träffat några nya vänner? några få
Någonting du aldrig kommer glömma från 2013? Ja en sak glömmer jag då aldrig..

Har du flyttat under år 2013?- ja det har jag.
Har du hittat en ny låt som du älskar? många
Isåfall vilken? orkar inte skriva någon
Kysst någon under detta år?- ja


KÄRLEK

Har du varit kär? ja.

Har du sagt jag älskar dig till någon? ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja
Har du haft ett hemligt förhållande? nej, jag tror många vet om det.

SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? nej, vill aldrig vara med om det heller.

Har någon i din släkt avlidit? Nää
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej
Har du varit i slagsmål? Nej                                                                                                                        Har en person som bettyt mycket för dig sårat dig?- Kan man lugnt säga.


PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? Ja som jag dagligen går och bär med mig.
Isåfall vad? -..
Har du skämt ut dig? Ja
Har du ljugit för en vän? Har väl hänt.
Har du varit ute en hel natt? ja
Har du blivit tagen av polisen? Nej


SKOLAN&FRITIDEN

Har någon varit elak mot dig i skolan? nej.
Hatar du någon i din skola? nej.
Har du haft alla rätt på ett prov? Ja någon gång, haha.
Har du förlorat en vän? ja.. man kan säga det...
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? nja, vet inte.
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej, det hoppas jag då inte jag har gjort.
Har du ljugit för en bästavän? nej
 
Har du många killkompisar? några finns

FEM SKULLE:
Skulle du vilja vara längre? Nja jag tro inte det.
Skulle du vilja väga mer? nej.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Har ingen och jag har redan varit med om det.
Skulle du vilja ha sex med en kändis? nej
Skulle du vilja dricka dig full nu? nej

TIO KAN:

Kan du röra på öronen? ehh ja? eller va?

Kan du slicka dig på näsan?
 nej.

Kan du kolla i kors med ögonen? haha jag trodde att jag kunde tills Olivia sa att jag gjorde fel. 
Kan dina föräldrar lita på dig? ja.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? beror vem jag pratar med.
Kan du vara på fest utan att dricka? ja.
Kan dina vänner lita på dig? ja det kan dem, och jag hoppas de gör det också!

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? ja, man blir som tvungen om man bor i stan.

ELVA HAR:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
 ja...
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? ja
Har du ett syskon? nej, 2.
Har du varit full den här månaden? nej
Har dina föräldrar ljugit för dig? har väl hänt för mitt eget bästa...

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? nää.

Har du borstat tänderna den senaste timmen? nej, men för typ 2 kanske.
Har du pussat någon som är fyra år äldre? ja.
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? ja
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? nej

H
ar du ljugit på någon fråga än då? nej.




FJORTON VEM:

Vem vill du bli full med?
 haha ingen?
Vem är den bästa artisten?
 vet inte.
Vem pratade du senast i telefon med?
 lydia.
Vem har du en liten crush i? 
ingen.
Vem är snyggast i världen?
 finns många snygga.
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Mamma och pappa.
Vem är snällast i världen? finns många snälla, som jag är glad över att jag har.

Vem vill du prata med? - jadu..
Vem sov du med senast? -.


Vem såg du full senast? - inget jag skriver här.

Vem kysste du senast? - 
Vem kramade du senast? typ Simone när jag träffa henne.
Vem kan berätta allt för dig? -.
Vem kan du berätta allt för? Madde, m.fl.

ANNAT:
Vad blir ditt namn baklänges? ailicec
Har du gjort en snöängel i år? nej, faktiskt inte.
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? En dag..
Har en dröm gått i uppfyllelse? ja den var nära men sen försvann den igen.
Tycker du att sengångare är söta? nja, vet knappt hur dem ser ut.
Har du någon gång testat karate? nej.
Första sporten du gick på? fotboll 
Minimorötter eller pommes frites? pommes 
Vad längtar du mest till just nu? mycket, för mycket. men kan börja med Stockholm.
Hur gammal har du tänkt bli? - haha det får tiden utvisa.
Har du haft vattkoppor? ja
Vad drömde du inatt? -..
Vilken tv-serie är bäst? Keeping up with the kardashien, vänner, oth, m.fl.
Vad åt du senast? isf blir det igår till middag som var kyckling och ris.
Vad är du mest rädd för i hela världen? -. finns mycket.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Ibland.
Vad har du för färg på ditt påslakan? lila med vita ränder
Bikini eller baddräkt? Bikini
Snyggaste läraren? Ingen.
Är du mörkrädd? ibland
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? haha vilken fråga. Ja.
Riktig gran eller plastgran? lättare med plast.
Tänt eller släckt när du ska sova? mörkt
Godaste drickan till frukosten? juice
Har du spelat tjej i en teater? ja?
Duscha eller bada? duscha
Har du gråtit i skolan nån gång? Ja
Hur tar du dig till jobbet? går till skolan 
Sjunger du på toa? haha nej
Vilken färg har din jacka? svart.
Använder du långkallingar? ibland bara
Är du höjdrädd? ja
Vilket land vill du åka till? nått varmt iallafalll
Vad var det senaste som fick dig att skratta? mamma.
Vad ska du göra NU? svara klart, sen äta något.


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? nej.
Har du sett din bästa vän gråta? ja
Vilka vitaminer åt du när du va liten? inte vet jag.
Har du fått någon komplimang idag? ja
Har du varit med i en rättegång? nej
Är du polare med grannarna? nej
Vilka språk talar din mamma? svenska, engelska.
Vilka länder har du bott i? Sverige
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? i lördags hem till Storuman.
Har du däckat/spytt för att du druckit? ja 
Har du täckt någons hus med toalettpapper?- nej.
Har du varit på stranden? ja
Minns du din/dina musiklärares namn? nej.
Hur bra är din syn? bra.
Har du varit på ett party?  ja
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? nej.
Har du varit utomlands? ja
Vilket är de bästa bröllopet du vart på? har aldrig varit på ett.

Var är dina syskon just nu? Madeleine är säkert på skolan eller jobbar hon och Maria är väl antagligen i stensle eller i östersund.
Vad var den senaste drömmen du minns? ja inatt, inget jag vill berätta.
Vilken tid gick du upp i morse? typ halv nio.
Vad ska du göra i helgen? ingen aning, far tillbaka till umeå på söndag.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? vet inte, har inge ström på mobilen.
När var du riktigt sjuk senast? de var inte så länge sen.
Vem är den senaste kändisen du tog på? ingen. 
Vad finns i din bakficka? ingenting
Har du färglinser? nej
Vad gjorde du kl 2 inatt? sov 
Vad är det första du gör på morgonen?olika
Vad ska du göra efter det här? typ göra lunch.

 

/C

Kommentera här: