Sportlov

Har ju inte precis varit så aktiv på bloggen på sistonde (typ ett halvår..) men nu fick jag verkligen lust att börja blogga igen! Har ju ganska mycket fritid nu också eftersom det är sportlov så varför inte go for it liksom ;) Är så underbart med lov även om jag bara har tagit det lugnt. Jag och Cecilia inledde lovet med att äta på vezzo och se bio. Vi såg Boktjuven, så himla fin film! I lördags åkte vi hem till Storuman men pågrund av förseningar med tåget så hamnade vi i Lycksele ett tag och gick på marknaden tills snälla mamma kom och hämtade oss. Sen dess har jag haft ett antal myskvällar, sett x antal serieavsnitt av massa olika serier, sett x antal filmer, städat rummet och gosat massa med Tussi :) Nu ska jag baka brownies för mitt sötsug är enormt! 
 
   
 
   
 
/L
 
 
 
 

Kommentera här: